Problem z mikserem- spalony?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Maciek199
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2015, 00:00

Problem z mikserem- spalony?

Post autor: Maciek199 » poniedziałek 23 lis 2015, 16:09

Witam, na początku zaznaczę że jestem zielony w tych sprawach. Otóż mam problem z mikserem, ostatnio na imprezie u kolegi (domówka) podłączyliśmy sprzęt tj. 4 kolumny , wzmacniacz, komp z muzyką oraz mikser. Wszystko było podłączone do jednej przedłużki. Gdy muzyka normalnie grała chciałem zwiększyć głośność na mikserze i puff, wywaliło korki. Diody na mikserze się świeciły a muzyka nie grała, próbowaliśmy naprawić ale nic nie dawało rady po prostu sygnał który powinien wychodzić z miksera wcale nie istniał , po odłączeniu miksera grało ok, tzn. wzmacniaczowi nic się nie stało , wszystko jest ok po za mikserem. Po podłączeniu do prądu wywala korki.. Co się mogło stać? Czy mikser mógł się spalić dlatego że zwiększyłem głośność? Szukam wszędzie podobnego przypadku i nigdzie nie mogę znaleźć, nie wiem nawet jaki dokładnie ten mikser jest ponieważ nie jest mój , wiem tylko że cena orientacyjna to ok.800zł a szkoda by było wydawać tyle hajsu za zwiększenie głośności.. Pomocy!

Awatar użytkownika
gores
Posty: 288
Rejestracja: czwartek 13 kwie 2006, 00:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problem z mikserem- spalony?

Post autor: gores » wtorek 24 lis 2015, 19:06

 cena orientacyjna to ok.800zł a szkoda by było wydawać tyle hajsu za zwiększenie głośności..


Racja, troche drogo jak za mozliwosc zwiekszenia glosnosci na imprezie. Dobrze, ze nie jestem w skorze wlasciciela miksera bo czasm zdarza mi sie pozyczac komus sprzet :) A nie nacisnales jakiegos przycisku gdzies typu solo lub jakis inny? Jaki to mikser?




DZ1
Posty: 433
Rejestracja: poniedziałek 09 kwie 2007, 00:00

Re: Problem z mikserem- spalony?

Post autor: DZ1 » wtorek 24 lis 2015, 20:50