Klawiatura sterująca z padami - co polecacie?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
stoger85
Posty: 4
Rejestracja: piątek 16 wrz 2011, 00:00

Klawiatura sterująca z padami - co polecacie?

Post autor: stoger85 » piątek 22 kwie 2016, 17:10

Szukam klawiatury sterujacej, mam dosc specyficzne wymagania i nie wiem czy bede w stanie znalezc cos uszyte na mnie: 


Chetnych do pomocy prosze o opinie nt. dostepnych na rynku modeli klawiatur sterujacych i doradzenie zielonemu w temacie sprzetowym grajkowi. Naprawde jestem zielony.


Wymagania:


1. KLAWIATURA


61 klawiszy - klawiatura (najlepiej wazona, mloteczkowa, ewentualnie polwazowana dobrze wykonana - z tego co wiem, nie ma na rynku klawiatur sterujacych 61 wazonych imitujacych fortepianowe)


2. PADY


Min 8 szt. Chcialbym moc importowac konkretne sample i przypisac go do pada - ewentualnie cos z duza biblioteka gotowych sampli.  Z tego co wiem, to Akai sa "najlepsze" w tym temacie. (cokolwiek znaczy najlepsze)


3. FUNKCJA SEKWENCERA, LOOPERA 


Zalezy mi zeby moc importowac w czasie rzeczywistym dzwieki z np: wirtualnego instrumentu do klawiatury - nagrywac i dodawac kazda partie osobno (bas, perkusja, fortepian) i tworzyc zapetlona muzyke..


4. W miare dobra synchronizacja z Cubase (wersja 8)


5. MOZLIWOSC PODLACZENIA TABLETU/TELEFONU/AJFONA ITD..


Mialem na oku :


Nektar Impakt


Alesis VI 61


M-Audio Oxygen 61 IV

Novation Launchkey 61 MKII

Do czego bedzie mi to sluzylo:


- Podlaczam komputer lub tablet do klawiatury, podlaczam wirtulane instrumenty


- gram, jednoczesnie uzywajac padow, przypisujac im konkretne dzwieki


- nagrywam loopy i z poziomu kontrolera steruje filtrami itp.


CENA: do okolo 1200 zl


Przepraszam za opis, wyglada to jak bladzenie slepego ale sprawy hardware'owe to jeszcze dla mnie Narnia. 


Dzieki za wszelkie opinie.